Mihez is kezdjen az egyszeri motorépítő ha már minden lehetséges és ésszerű dolgot szétszedett?! Úgy van megnézi mi az ami kuka és mi az ami maradhat. Ideje volt a blokk után az első teleszkópot is szétszedni (hátsó még mindig beszerzés alatt) elvégre kívülről sem tűnt túlságosan bizalomgerjesztőnek. Jó, fogalmazzunk úgy felújításra váróan nézett ki. Szétszedés után sem ért túlságosan sok meglepetés. A perselyek kopottak, a tömítések valamikor még tömítettek biztosan, mostani állapotukból erre csak következtetni tudok. Magát a szárat el kell vinni egy esztergáshoz megnézni van benne görbület vagy sem, mert ha van akkor indulhat a telo körözés ismét. Ő lenne a rettenet, szétszedés előtt:
Perselynek valót már elméletileg szállítja a magyar királyi posta addig marad az évtizedes kosz eltávolítása a szárakról villanyakról meg úgy általában minden csodálatosan retkes alkatrészről. Gondoltam ha már takarítok igazából polírozhatnék is. Kezdjük azzal az alkatrésszel amire a legtöbb motorosnak pajzán gondolatai támadnak, a villanyakkal. Egy karcos itt ott felütött nyakból mindössze 5 óra csiszi csoszival csodát lehet kihozni. Sajnos before fotót nem tudok mutatni mert galád módon elfelejtettem lefotózni de a hozzá tartozó kupakról össze tudtam állítani egy sorozatot (nem ugyanaz a kupak szerepel a 3 fotón!):
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.