HTML

2010.11.25. 11:12 Joysika

Az út eleje

   Minden tervezés alapvető információkból épül fel (mit akarunk elérni, milyen eszközeink vannak, mi az amiből építkezhetünk, mik lehetnek a buktatók stb.) ez eddig nem egy egetrengető felfedezés inkább úgy fogalmaznék, alapvető szükséglet. Akkor vegyük is számba mi az ami megvan és mi az ami még beszerzendő, cserélendő, felújítandó. Természetesen cserélendő alkatrészek száma még nőni fog, remélem nem a végtellenségig...

   Alap dolgok:

-Váz: Baj nincs vele, ütődve, csavarodva nincs, repedést, olyan hegesztést sem látok rajta ami nem oda való lenne, persze ezt elfedheti a festés és biztosat majd csak a homokfúvás után tudok mondani(vagy akkor sem). Egyetlen feladatom vele egy új festés mert ami most van rajta az csak valami "ideiglenes" megoldás lehetett ami úgymaradt...

-Blokk: Hétfőn szétkaptuk a blokkot egy kedves ismerős és édesapám segítségével. Belül szinte tényleg minden új és frissen beszerelt. Néhány jelentősebb dolog viszont cserélve lesz kezdjük a legfontosabbal, dugók, hajtókarok, főtengely, főtengelycsapágy, váltók csapágya. Félreértések elkerülése végett ezek mind tökéletes állapotban vannak (kivéve a főtengelyt) mindössze szeretném picit feljebb piszkálni a teljesítményét a gépnek prox vagy wiseco sport dugókkal és hajtókarokkal, Ezekhez értelemszerűen kell egy nagyobb teljesítményt elviselő csapágy cseréje is. A 2 főtengely viszont rossz, kopott tehát vagy venni kell (30-40~ ezerért/db láttam használt kitudja milyet szóval egy időre felejtős) vagy fel kell fémeztetni ami meg megint egy félig jó megoldás, tehát ez egyenlőre nagy kérdés. Váltó első ránézésre rendben van de szétszedve még teljesen nem volt így erről később. Kuplung csere érett. Egyéb belsőségeiről később.

-Teleszkópok, villák: Hátsó teleszkóp nincs venni kell, beszerzési forrás megvan pontos típus még nincs az biztos, hogy olyan lesz rajta amin látszódik a rúgós tag, első teleszkóp van állapota felújítandó perselyezés tuti kell egyéb problémák szerintem még lesznek vele...

-Elektromos rendszer: Az eredeti 6 voltos rendszer kuka. Rengeteg történetet hallottam elvakult pannóniahívektől is, az eredeti elektronikát szidva ócsárolva. Így valamilyen öszvér megoldás lesz valószínűleg valami régi szoc motor elektronikáját kapja majd meg. Index még kérdéses. Első lámpa teljesen biztosan p21 lámpa lesz rajta, hátulra meg még az üléstől függő...

-Ülés tank: Ülés és tank plusz az arányok ami egy motor karakterét megadják. Arányok adottak és nem is szeretnék rajtuk változtatni. Így marad a tank és ülés mint átalakítás tárgya. Tank van, nem rozsdás, nem ütött, nem kopott amit alakítok rajta az a műanyag leszedése egy új festés esetleg krómos tanksapka ennyi. Ülés teljesen biztosan egyedi (még tervezés alatt).

-Kerekek: Sikerült jó áron kerék ráfokat szerezni így kell még küllő, hozzá anya, fék dob van fékpofák vannak de felújításra szorulnak meg ugye gumi majd rá de az még ráér...

-Minden egyéb: Valószínűleg a végén ez lesz majd a leghosszabb lista a sok bizgerével így most nem si sorolom fel mindet, kipufogók, műszerek (vagy csak egyszerű km óra vagy fordulatszámmérő is) első lámpa, szimeringek, csapágyak, csavarok, anyák akármik szóval sok sok kis apróság

 

  Szóval jelenleg alkatrészvadászat a fő program, pihenésképpen pedig lehet tervezgetni a külsőt kialakítani az ülést polírozgatni a már meglévő alkatrészeket. Eddig ennyi, ígérem a következő bejegyzésben már lesznek fotók is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://p20cafe.blog.hu/api/trackback/id/tr962472205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása